Thursday, June 18, 2009

Tag Berkala 1

1) Upload gambar yang anda rasa anda gila2 ketika itu and explain why gambar tu gila?

-gambar ni gila sebab aku tengah serabut dan saje2 membesarkan mata, mengepitkan mulut dan posing ala2 comel gitu....ahaks...


2) Kalau lah ditakdirkan kita kena berpindah dari Planet Bumi, Planet apa yang menjadi pilihan?
- Ak pilih Planet Uranus...sebab Planet tu cantik meh..siap ada gelang2 lagi...tapi bole suvive ke kt sane?..:-)


3) Apa yang anda akan nampak bila anda tengok bawah katil anda?
-Gerenti aku x nampak ape2 sebab aku tak gune katil kat bilik aku...letak tilam je...kalau jatuh mesti x
sakit...hehe..

4) Apa keistimewaan teman baik anda?
-Aku tiade teman baik..so, susah sikit nak describe..aku kawan dengan semua orang...

5) Apa keistimewaan teman lelaki anda?
-Senyuman dia kot..manis tahap coki2 la.....yg lain2 Rahsie kerajaan..

6) Senaraikan 5 orang yang ingin anda tag
Sila la ambik..
-sis mieya
-Khairun Nasehah
-Radiusi Maya Algebra
-Docter Apple
-Farah Syahirah
-Sesape yang nak ambik tag ni, ambik lah..
aku x kesah...aku murah hati...uhuks..

2 comments: